23.1.09

Püf


Geçen ayları halının altına süpürmek istiyorum. Hiçbir işe yaramaz biliyorum ama en azından zevahiri kurtarır. Hem, yok olsunlar istemiyorum ki, gözüme gözükmesinler yeter. Ve lütfen, ama bizler de senin hayatının bi parçasıydık falan demesinler, hiç çekecek halim yok. Olur öyle bazen. Keşke'ler nasıl çıkıyorlar sanıyorsun kapı arkalarından? Hayatın çalı süpürgeleridir onlar, süpürürler ayları, yılları..

Hiçbir hayal kırıklığım yok. "Çünkü hayalim yok" demek isterdim ama, bende hayalden başka bi şey yok. Sadece, hayallerim kırılgan, derbeder, Allah'ına yan bakıyor, canları sıkkın, doğuştan ve oluştan yarım. Bildiğin yalan dolan.

Yalanlar için gelsin o zaman:

Bir defter aldım kendime, üstüne “Büyük Yalanlar Defteri” yazacağım. Küçük yalanları cebimde taşıyorum, bu gece onları çıkarıp Büyük Yalanlar Defterime kenar süsü yapacağım. Dolan her sayfanın ucunu yakıp telgrafın tellerine kuş diye konduracağım. Biten sayfaları biraz sileceğim, biraz yırtacağım, biraz atacağım. Bu gece büyük yalanlar peşindeyim, her beyaz sayfanın ortasına masum bir öpücük yollayacağım.

Yarın defterimi görücüye çıkaracağım, kısmetlerine az şekerli kahve taşıtacağım. Her sayfasının arasına bir çiçek koyacağım, her yalanımı süsleyip püsleyip ilk kez söyleniyormuş gibi yutturacağım. Yaldızlı ve pembe kalpli ve parlayan yıldızlı, ve minik kanatlı, minik melekli bir örtüyle sarıp sarmalayacağım. Yandan biraz açacağım, küçük yalanlarımı kaçamak seyirlere sunacağım.

Çok zaman geçtiğinde defterim dönecek geriye, ona börekler açacağım. Büyük lokma yiyip büyük laflar edeceğiz birlikte, her büyük lafımızı küçük kağıtlara yazıp, sayfalarının arasına saklayacağım. Kavuşmanın sevinciyle ona defalarca sarılacağım ve oyuna çağıracağım. Nazlanır da kalkmazsa kıvırmaya, ısrarla kollarından çekeceğim. Karşılıklı döktürürken eteklerinden dökülen büyük laflarımızın üstünde tepineceğim.

Bu gece büyük yalanlar peşindeyim, sararıp solmuş her sayfasına sarılıp, dizlerimde uyutacağım.....

Geçen aylarımı sana bağışlıyorum.. Püf diyorum, uçuyorsun.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin